З метою визначення потреб мешканців громади у соціальних послугах проводиться анкетне опитування. Пропонуємо всім небайдужим взяти участь у опитуванні, відповісти на питання, які допоможуть удосконалити існуючі та визначити потребу у створенні нових соціальних послуг. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScHvjTqHJT_wvY2tWFd6zsbkoR9D-9u8HMxDBja5kGXAJTFpw/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0
Анкета є анонімною, її результати будуть використані виключно в узагальненому вигляді.
Увага!
Здобувачі освіти ліцею № 16 імені Володимира Козубняка!
Якщо у вас виникли проблеми, яких ви не можете вирішити, ви можете звернутися за допомогою за такими контактами:
Веб-сайт системи Безоплатної правової допомоги за посиланням :
Урядова «гаряча лінія» 1545
Працює цілодобово
Дзвінки на Урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв'язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Працівник ліцею № 16 імені Володимира Козубняка :
Дмитрук Тетяна Володимирівна – практичний психолог Ліцею № 16 імені Володимира Козубняка.
моб. тел. 067-118-34-81
Для відома батьків та дітей
Повідомляємо що відповідно до інформації поданої у листі Уповноваженого Президента України з прав дитини від 01.10.2020 року № 15/3-07/1686 та інформаційних даних світового огляду впливу пандемії коронавірусу, діти в період карантину стали проводити на 80 % більше часу онлайн, разом з цим підвищилось звернення щодо випадків булінгу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, а сексуальна експлуатація дітей в інтернеті збільшилась в двічі. На жаль, в Україні такі випадки також почастішали.
З метою профілактики та захисту дітей від шантажу в цифровому просторі, сексуального насильства та експлуатації, відділом забезпечення діяльності Уповноваженого Президента України з прав дитини надається для транслювання відеоролик Stop Sexting, що носить соціально значимий, некомерційний, характер.
Урядом Президента України створена цілодобова безкоштовна державна консультаційна лінія за номером 1545 (далі обрати 3) щодо безпеки дітей в Інтернеті, на яку можуть звертатись діти, батьки та спеціалісти що працюють з дітьми.
Контактна особа: Харченко Мирослава, головний консультант Відділу забезпечення діяльності Уповноваженого Президента України з прав дитини, тел.: (097) 927 14 14, (044) 255 63 67.
Рекомендації щодо покращення пам’яті
1. Обовязковою умовою гарного засвоєння є чітке розуміння того, що треба засвоїти. Намагайся виділити логічні та смислові зв’язки елементів матеріалу, який треба опанувати. Виділи головне і другорядне.
2. Велике значення для запам’ятовування має емоційне забарвлення, яке можна надати тому, належить запам’ятати. Краще, якщо це будуть позитивні емоції (допитливість, намагання бути кращим). Це полегшить запам’ятовування.
3. Не шукай можливості навантажити пам'ять і потренуватися в запам’ятовуванні. Намагайся всілякими способами маніпулювати (порівнювати, вирішувати задачі) інформацією, яку треба запам’ятати.
Рекомендації батькам гіперактивних дітей
1. У своїх стосунках з дитиною дотримуйтеся «позитивної моделі». Хваліть її в кожному випадку, коли вона цього заслуговує, підкреслюйте навіть незначні успіхи. Пам’ятайте, що гіперактивні діти ігнорують догани і зауваження, але дуже чутливі до найменшої похвали.
2. Не використовуйте фізичне покарання. Ваші стосунки з дитиною повинні будуватися на довірі, а не на залякуванні. Вона завжди повинна відчувати вашу допомогу і підтримку. Разом вирішуйте труднощі, що виникли.
3. Частіше кажіть «так» виключаючи слова «ні» і « не можна»
Рекомендації батькам п’ятикласників
Батькам майбутніх п'ятикласників
У п’ятому класі починається новий період у житті дитини. Вона дорослішає, переходить навчатися до середньої школи. Вимоги до навчання змінюються, з'являються нові шкільні предмети.
П’ятий клас – це не тільки новий етап у навчанні, це і новий етап у розвитку особистості.
Поступово змінюється основна діяльність. Головним у житті дитини спілкування, якому діти у цей період присвячують більшість свого вільного часу. Навчання поступово відходить на другий план. Але у п’ятому класі інтерес до навчання зберігається майже у всіх дітей. Тому цей час найкращій для того, щоб навчити дитину вчитися! Для цього необхідно показати дитині, як правильно розподіляти час, відведений на виконання домашніх завдань, навчити виділяти головне під час читання.
У п’ятому класі дитина дуже емоційна, навіть у ставленні до навчальних предметів. Діти із задоволенням беруться за все, що їм до вподоби. Але, зустрівшись з першими труднощами, швидко втрачають зацікавлення у предметі. Емоційність п’ятикласників така висока, що навіть добрі емоції можуть викликати негативну дію.
П’ятикласники дуже активні, багато хочуть зробити, але мало що вміють. Тому необхідно підтримувати їх ініціативність, допомагати у справах.
Міф 1. Якщо в моєї дитини є від мене секрети, отже, вона мені не довіряє.
Антиміф. Дитина, яка нормально розвивається, завжди прагне ствердити своє право на недоторканість приватного життя. При цьому вона почувається власником свого внутрішнього світу. Дорослий, який відчуває особисту територію дитини, незабаром відчує її подяку і повагу.
Міф 2. Не можна хвалити дитину – виросте егоїстом і задавакою.
Антиміф. Педагоги і психологи стверджують: заохочення – найдієвіший виховний метод! Перестаратися можна тільки з нещирими компліментами. Але якщо нагорода заслужена – не бійтеся вручити її героєві!
До уваги батьків!
Агресія – це природна захисна реакція людини на загрозу її інтересам. Але якщо вона завдає шкоди іншим людям, тоді агресія втрачає свій позитив і стає руйнівною. Коли діти починають бійку навіть тоді, коли можуть боронитися словом, то, на думку психологів, за цим криється прихований страх і невпевненість. Такі діти не хочуть завдати шкоди, а свідомо чи несвідомо приховують свій страх і невпевненість за агресією, прагнучи визнання, тому й поводяться брутально. Натомість цим шкодять самі собі, тому що інші діти їх уникають, не хочуть з ними бавитися, товаришувати, що викликає ще більшу агресію у малих забіяк. Виходить замкнуте коло.
Беззаперечність означає дію без заперечень. Чи завжди наші діти виконують усе без заперечень? На щастя, діти не завжди підкоряються нашим наказам чи проханням. “На щастя?!” – обуряться деякі батьки. Батьки часто скаржаться на те, що дитина надто неслухняна, примхлива, рухлива, агресивна тощо. І майже не буває батьків, яких непокоїть слухняність.
Однак, чи завжди слухняність — це добре?
Нечасто, але трапляються абсолютно слухняні діти, які завжди слухаються дорослих. І батькам, і вихователям такі малюки зазвичай подобаються – аякже, з ними ж нема жодних проблем! На перший погляд, дитину, що ніколи не виявляє злості, роздратування, гніву, можна назвати ідеальною. Такі діти виконують домашні обов’язки, чемні у спілкуванні, слухняні з батьками і вихователями.
Розмова з психологом
Батьки знають, яке це складне завдання. Вчиш-вчиш малюка чистити зуби вранці та ввечері, а він, шибеник, щойно лишиш його у ванній самого, тільки й того що намочить зубну щітку. Привчаєш мити руки перед їдою, а нагадувати про це доводиться і першокласнику, і п’ятикласнику.
Звичка — це потреба здійснювати певні дії, чинити саме так, а не інакше. Досягнути розуміння дитиною того, як слід поводитися, значно легше, ніж виховати ЗВИЧКИ гарної поведінки. Наприклад, дитина знає, навіщо треба мити руки і чистити зуби, вміє це робити, проте “забуває”. Тому необхідно виробити у дитини тверду звичку це робити. Але як цього досягти?
Вересень - особливий місяць в житті кожної родини. Багато родин повернулись з відпусток і налаштовують побут до розписаного працею та обов’язками розкладу на цілий рік. В багатьох вересень починається першим днем у дитсадку чи першим шкільним дзвінком... Здається, всі відпочили, все вже готово до праці і школи, але чомусь раз по раз нервуємось, помічаючи, що не все передбачили, організували...
Не хвилюйтесь. Кожен рік в родині, де є дітки, має свої особливості - давайте лиш разом подумаємо, що ще потрібно зробити, на що звернути особливу увагу.
Чому більшість дівчаток малюють принцес? Тому, що вони або почуваються такими принцесами, або ж хочуть бути ними – тобто найгарнішими, найчарівнішими, завжди в центрі уваги. Психологи твердять, що малюнок дитини – один з найточніших джерел інформації про неї. Адже малюнок для дитини є її мовою, якою вона може виразити найпотаємніше - те, що не може (або не хоче!) висловити словами.
Слід мати на увазі, що малюнки дитини починають ”розповідати” про неї з 4, а ще краще з 5 років.
Отже, попросіть дитину 5-10 років намалювати свою сім’ю. Тільки не кажіть кого саме – дитина має це вирішити сама. Нехай малює кольоровими ОЛІВЦЯМИ, а не фломастерами. Якщо у вас вийде непомітно підглянути, в якій послідовності дитина малюватиме персонажів, - розкриєте важливий дитячий секрет. Але пильнуйте, щоб малі хитруни не зауважили вашої цікавості! Бо тоді матимете спотворену інформацію.
Активність – тобто енергійна діяльність. І це чудово, якщо до цього слова не додається префікс „гіпер”, що в перекладі з грецької означає „перевищення норми”. Гіперактивні діти є імпульсивними, неуважними (їх увага постійно відволікається від об’єкту), вони бігають і стрибають, ламають і складають, розкидають і збирають, розвалюють і будують, б’ються, галасують, танцюють, співають - і все це майже одночасно.
Отже, це „рухливі живчики”, „вічні двигуни” – якщо це про ваше чадо, то маєте проблему і повною мірою відчуєте глибоку правду старої приказки: "Який же ти хороший, коли спиш!"