Шановні колеги!
Нещодавно ми розіслали освітянам запрошення на наш новий курс "Штучний інтелект в освіті" від платформи Mathema, і вже отримали чудові відгуки від учасників. Вчителі відзначають, що цей курс допоміг їм не лише покращити якість викладання, а й освоїти практичні інструменти для роботи з сучасними технологіями.
Цей курс вже підтримало Міністерство Освіти та Науки . Щоб поширити можливості курсу серед більшої кількості освітян, ми пропонуємо розмістити інформацію про нього на сайті вашого освітнього закладу. (посилання на прес-реліз)
Якщо у вас виникли запитання чи пропозиції, будь ласка, відповідайте на цей лист — будемо раді надати додаткову інформацію!
З повагою,
Команда Mathema
30.10.2024 року у межах проєкту «5 кроків до здорового харчування» відбулася зустріч учителів ліцею №16 з представниками Хмельницького обласного центру контролю та профілактики хвороб МОЗ України на тему «Реформа шкільного харчування як основа здоров'я». Під час заходу вчителі ознайомилися з інформацією про проєкт, поділилися своїм баченням та обговорили проблеми, з якими стикаються в процесі роботи з учнями. Щиро дякуємо за співпрацю!
23 жовтня 2024 року в ліцеї №16 відбулася чергова "методична середа", під час якої адміністрація відвідала уроки новопризначених педагогів та вчителів, які атестуватимуться у 2025 році. Для ефективного аналізу уроків у 1-х, 5-х та 10-х класах були розроблені технологічні картки. Основною темою аналізу стала адаптація учнів до умов навчання та новітні підходи в оцінюванні.
Особливу увагу було приділено процесу адаптації учнів перших, п’ятих та десятих класів до освітнього процесу. У центрі обговорення також було оцінювання учнів відповідно до нових методичних рекомендацій. Відвідані уроки надали адміністрації можливість оцінити рівень адаптаційних процесів у ліцеї.
Дякуємо педагогам за постійне професійне зростання та удосконалення педагогічної майстерності! Молодим спеціалістам бажаємо успіху в здобутті не лише вміння навчати, а й вміння вчитися.
Тема адаптації та нових підходів до оцінювання буде більш детально розглянута на педагогічній раді, яка відбудеться 28 жовтня 2024 року.
23.09.2024 року на уроці англійської мови (вчитель Троян Ю.Р.) учні 10-Г класу спілкувались онлайн з учнями з Туреччини з нагоди Європейського Дня мов. Здобувачі освіти обговорили важливість вивчення іноземних мов, брали участь у вікторині про цікаві факти з історії європейських мов. Подібні уроки сприяють формуванню міжкультурного діалогу та стимулюють інтерес до вивчення нових мов і культур.
Щиро дякуємо Троян Юлії Ростиславівні, яка 19.08.2024 року взяла активну участь в роботі "Літньої школи стійкості 2024" та провела для колег дві пари тренінгів за темою" Міжнародні проєкти eTwinning як інструмент і можливості для розвитку шкіл".Це були тренінги з визначення цінностей в командах: “Гра сенсів”. Вони проходили офлайн для вчителів іноземних мов міста та області. Як приємно, що успішний досвід проєктної діяльності учительки нашої школи поширюється в освітянській спільноті!
Колектив ліцею № 16 любить мандрувати. Сьогодні ми здійснили подорож довжиною в декілька кроків до наших найближчих сусідів - Хмельницького обласного літературного музею. Очолює заклад відомий український письменник Василь Іванович Горбатюк. Працівники музею провели цікаву оглядову екскурсію. Який же літературний музей без літераторів? Відбулася презентація художньо-публіцистичної добірки Лідії Ярохно «Дорога до Тараса».
ХОЛМ є активним осередком розвитку культури та мистецтва, зокрема, літератури, на Хмельниччині та в Україні. Вагомим і важливим є його внесок в дослідження історії літератури рідного краю, в розвиток літературного процесу, в підтримці талановитої молоді, вихованню як дорослого населення, так і юного покоління у національному, патріотичному, високоморальному дусі. Ми на декілька годин поринули в минуле, щоб краще зрозуміти сьогодення.
Сьогодні свій дебютний арттерапевтичний майстер-клас провела Рибчинська Д.Р. Великодніх кроликів вже маємо! Зарядилися позитивом!
27 березня 2024 року в Хмельницькому ліцеї № 16 відбулася зустріч педагогів з випускником школи 2007 року Райшнайдером Дмитром Ральфовичем. Дмитро яскраво розповів про свій життєвий шлях після випуску зі школи до сьогодення з цікавим візуальним супроводом. Дмитро Ральфович архітектор. Він у команді талановитих однодумців осучаснює простір нашого міста. Педагоги отримали задоволення від високого інтелектуального рівня нашого випускника, його багатої чистої української мови, високих задумів та світлого бажання творити для людей добро, комфорт, красу. Ми пишаємось нашими випускниками та цікавимося успіхами. Бажаємо найшвидшої реалізації зіркових архітектурних проєктів! Слава Україні!
21 березня 2023 року в ліцеї № 16 імені Володимира Козубняка Хмельницької міської ради відбулася інтерактивна педагогічна рада за темою "Про новітні педагогічні стратегії в практичній діяльності вчителів ліцею: досвід, реалізація, перспективи. Педагогічними працівниками, що атестуються у 2024 році, були створені електронні портфоліо з матеріалами, що демонструють рівень професіоналізму вчителя та вміння вирішувати завдання своєї професійної діяльності. Педагогічні працівники активно включилися в реалізацію стратегії розвитку ліцею на 2024-2028 рік.
"Креативна шафа "вчительства ліцею містить багато цікавинок, але у кожного в шафі ховається свій скелет. Це наші освітні втрати, які пов'язані з умовами сьогодення. Було спроєктовано заходи з надолуження освітніх втрат. Вони спрямовуються на визначення прогалин у навчанні та їх компенсацію, на адаптацію, пріоритизацію предметів (знань та компетентностей), надання психологічної підтримки здобувачам освіти. Педрада завершилася вшануванням ювілярів. Особливо це доречно у день весняного рівнодення, який колись вважався не тільки першим днем весни, а й початком Нового року!
28 лютого 2024 року в ліцеї № 16 імені Володимира Козубняка проходила методична середа за темою "Шляхи подолання навчальних втрат: шкільний досвід". Відвідані адміністрацією уроки свідчать про те, що педагоги навчають адаптивно та гнучко в умовах сьогодення, мотивуючи здобувачів освіти до подолання освітніх втрат, розвивають критичне мислення й аналітичні здібності. Компенсація освітніх втрат насамперед передбачає індивідуальний підхід до кожного учня. Наші педагоги щоденно створюють умови для того, щоб надолужити прогалини у знаннях здобувачів освіти та запобігти негативним наслідкам соціальної ізоляції та воєнного стану.
13.02.2024 року в ліцеї №16 проводили відкриті уроки вчителі фізики, які є учасниками конкурсу" Вчитель року 2024". Бути членом журі надзвичайно відповідально. У нашої Демешко Оксани Володимирівни є не тільки величезний досвід успішної педагогічної та науково-дослідницької діяльності, але і яскраві спогади особистої участі в такому конкурсі. ЇЇ вибір - це реальна оцінка експерта.
07.02.2024 року в Хмельницькому ліцеї №16 були створені умови для чергового етапу конкурсу "Вчитель року". Після відбою тривалої ранкової повітряної тривоги вчителі фізики проходили випробування "Методичний практикум" і "Фізичний експеримент". Бажаємо подальших успіхів конкурсантам! Щиро дякуємо колегам, які причетні до проведення заходу.
Для перегляду плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників перейдіть, будь ласка, за посиланням:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1eNv6iH0Ks5rL-nnM0zJy2hYE_dg2xurOFi1HTVAutfc/edit?usp=sharing
5 січня 2024 року в ліцеї № 16 відбулося інформаційно-методичне заняття з теми «Прийоми та правила стрільби зі стрілецької зброї». Войцехівський О.Л, кандидат педагогічних наук, доцент, організував навчальний простір в укритті для ознайомлення колег з прийомами та правилами стрільби зі стрілецької зброї. Заняття включало теоретичну та практичну частини. Педагоги ліцею вчилися готувати зброю до стрільби, самостійно вести вогонь в складній тактичній обстановці, виконувати вогневі задачі в умовах сучасного загальновійськового бою.
Дуже актуально! Слава Україні!
2 січня 2024 року вчителі фізичної культури Шкарпета В. Л. та Суха Н. Р. провели майстерку« Зимові розваги», яка почалася з ритмічної розминки, включала цілу низку ігрових моментів для створення позитивного настрою, командної взаємодії, духу здорового суперництва. Всі отримали заряд бадьорості, спалили надлишкові калорії, дістали особливий імпульс на здоров’я та для здоров’я на 2024 рік. Всім було цікаво. Колективне фото на згадку демонструє спільне задоволення від заходу, який забезпечив не тільки рух, а й подальший розвиток здоров’язберігаючої компетентності, спілкування іноземними мовами, вміння встановлювати міжпредметні зв’язки.
Дуже вдячні нашим колегам, які підготували захід оперативно, як альтернативу перенесеній арттерапії, бо реально застосовують інноваційні підходи в щоденній роботі зі здобувачами освіти. Міцного всім здоров’я у 2024 році!
28.12.2023 року у ліцеї провели психолого педагогічний семінар: «Емоційне вигорання та способи його перемогти». Розглянули теоретичні проблеми профілактики синдрому емоційного вигорання. Отримали практичні поради: «Як вплинути на власний психоемоційний та фізичний стан»
27.12.2023 року в ліцеї відбулося засідання Команди Супроводу дітей з ООП, які навчаються в інклюзивному класі. Підведено підсумки освітніх досягнень за І семестр, здійснено планування на ІІ семестр. Плідно попрацювали!
26 грудня 2023 року відбулась майстерка за темою «Святкування Різдва в європейських країнах», бо євроінтеграційна ідея є свідомим і природним стратегічним вибором українського суспільства.
Майстерку підготували вчителі англійської мови Мігаль К.М., Богданова Ю.О., Подволоцька Н.С. Було створено цікавий яскравий святковий простір, де відчувався Дух Різдва. Педагоги повідомили про те, як святкують Різдво в Польщі, Германії та Британії. Мігаль К.М. розповіла про курси підвищення кваліфікації, які пройшла в Кракові. Практична частина включала вправи для закріплення англійських слів, відбулось інтерактивне опитування з актуальних питань педагогіки. Було весело, цікаво. Середовище розслабляло, створювало позитивний настрій, але разом з тим кожен педагог мав бути готовий швидко відреагувати на запитання та виконати нестандартні завдання. Вчителі співали колядки, виконували рухавки, малювали, вітали один одного, повторювали англійську співпрацюючи, усвідомлюючи себе частиною великої педагогічної спільноти, Хмельницького ліцею №16.
Майстерка сприяла розвитку мовно-комунікативної компетентності вчителя щодо забезпечення здатності формувати ключову компетентність здобувачів освіти «Спілкування іноземними мовами» та головне гуртувала педагогічний колектив для подальшої злагодженої діяльності.
Український інститут книги запрошує територіальні громади долучитися до Національного тижня читання — 2023
26.10.2023 року відбулося засідання професійної спільноти «Школа становлення молодого вчителя та підтримки малодосвідченого колеги». Йшлося про роботу колективу ліцею №16 над єдиною темою «Створення безпечного продуктивного освітнього середовища з урахуванням ключових засад теорії множинного інтелекту для розвитку конкурентоспроможних здобувачів освіти в умовах трансформації освітніх технологій».
Молоді колеги глибоко усвідомили необхідність системного зростання власної професійної компетентності, тому охоче дослухалися до порад більш досвідчених колег та ділилися власними інтелектуальними знахідками, баченням нового покоління щодо удосконалення освітнього процесу. Взаємодія педагогів видалася плідною!
Поширення досвіду
Досвід своєї практичної діяльності постійно поширює керівник творчої групи "Досвід в умовах дистанційного навчання" Ченаш Олена Павлівна.
У виданні "Освітній фокус" також матеріали з досвіду практичної діяльності публікували Мазарчук О.В. та Пташнік І.В.
Вивчаючи з географії тему "Туристичні маршрути Україною", здобувачі освіти 9-Б класу захищають власні інтелектуальні доробки. Однокласники пропонують вчителю оцінки відповідно до розроблених у класі критеріїв.
9-Д підготував цікавезну віртуальну подорож!
Світлини уроків географії
28.02.2023 року в колегіумі відбулась інтерактивна педагогічна рада, на якій вчителі Школи вищої педагогічної майстерності представляли фрагменти своїх оригінальних портфоліо, що є однією з форм поширення досвіду. Новітні ідеї колег було підхоплено командою їх підтримки та висвітлено у формі креативних постерів, які сформували Галерею досвіду, яка стала результатом продуктивної командної взаємодії.
Педагогічний колектив колегіуму має потужний інноваційний потенціал, розвиток якого є необхідною умовою забезпечення успішних інноваційних процесів в освітній сфері.
Все, що відбувається в закладі, є відображенням стратегії його розвитку та спрямоване на виконання почесної місії
«Колегіум - це безпечний освітній трамплін для ефективної трансформації здобувача освіти як ділового суб'єкта, культурного універсуму, гуманної особистості та духовної індивідуальності до вершин самореалізації на благо України та людства в просторі «сродної праці»!
Учениця з 11-А класу Сидорчук Марія (член шкільного наукового товариства "Інтелектуал" під керівництвом учителя-методиста Задерей О.С.) взяла участь в III регіональному конкурсі з написання есе англійською мовою у січні 2023, який проводив Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж. З 1 500 учасників - 55 призерів в різних номінаціях. Марія посіла III місце в номінації «Науковість мовного оформлення". Щиро вітаємо Марію Сидорчук та дякуємо Олені Сергіївні! Міцного здоров'я та подальших перемог!
Застосовуємо дослідницькі методи для виховання лідерів та патріотів!!!
Під час проведення методичної середи, 21 грудня об 11.25 відбувся урок-зустріч у 10-А класі "Миті життя через призму мистецтва скрапбукінгу" (учитель-методист Главацька Леся Анатоліївна).
Тема методсереди "Способи забезпечення доброзичливої психологічної атмосфери в освітньому процесі"
Гуманітарний вектор
Сіємо добре, розумне, вічне!
24.11.2021 року в міському марафоні педагогічних ідей взяла участь Троян Юлія Ростиславівна!!!
Виступ стосувався теми: "Як створити успішний навчальний проєкт". Педагог ділилася досвідом роботи в проєктах програми eTwinning, розповіла про основні етапи роботи в проєктах, повідомляючи про те, як і де шукати партнерів для міжнародної співпраці
22 листопада 2021 року в місті Хмельницькому розпочався Марафон педагогічних ідей.
Від Хмельницького колегіуму імені Володимира Козубняка з педагогічною спільнотою міста досвідом поділилась заслужений учитель України, вчитель-методист Губай Г.П., яка висвітлила актуальне питання організації на уроках групової взаємодії здобувачів освіти та формування навичок XXI століття.
«Школа, бажаючи бути сучасною та відповідати потребам динамічного світу, повинна підготувати учнів до життя в суспільстві, якому необхідні компетентні та конкурентоспроможні громадяни. Перехід усіх ланок освіти на компетентнісно орієнтовану модель спонукає до якісних змін у процесі безперервного професійного розвитку вчителів».
Завантажити документ: Лист V Регіональна науково-практична конференція.docx
Приведений документ:
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ
ТВОРЧОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
29001,м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 83, тел./факс (0382)651192
р/р UA368201720344250003000032480 в ДКСУ у м. Київ
E-mail hocnttum@gmail.com
16.03.2021 №97
Керівникам структурних підрозділів з питань освіти органів місцевого самоврядування, директорам закладів загальної середньої освіти обласного підпорядкування
|
|
|
Про проведення V Регіональної науково-практичної конференції «Філологічний дискурс: лінгвокраїнознавчий та професійний аспект» |
|
|
Троє учнів Хмельницького колегіуму імені Володимира Козубняка склали ЗНО на 200 балів!
Вітаємо Дядюка Антона (11-В клас) — 200 балів ЗНО з фізики;
Несторишену Дар'ю (11-Б клас) — 200 балів з історії України;
Кухар Ольгу (11-Б клас) — 200 балів з англійської мови! Пишаємося талановитими випускниками! Дякуємо за наполегливу працю! Бажаємо здійснення найзаповітніших мрій!
Інформація про участь педагогічних працівників та учнів Хмельницького колегіуму імені Володимира Козубняка в освітніх програмах і проєктах, у т. ч. міжнародних
Досвід проєктної діяльності Троян Юлії Ростиславівни
Протягом 2019-2020 н.р. учні 6 - Д (Огонюк К., Осадчук Д., Петровська Є., Поліщук В., Разінкіна М., Сольський В., Щерба В) брали участь у двох міжнародних проєктах: "Grammunication" і "Pay It Forward" ("Заплати вперед"); учні 5 - Б (Вітер Д., Золота Л., Золота Ю, Карчевська Я., Михайлець С., Панькова Н., Піхур М., Цимбал М., Фамілярська І.) брали участь в проєктах "
ЧЕНАШ ОЛЕНА ПАВЛІВНА
Шкільна комедія, або Педагогічна тетралогія (мініатюри про школу)
Робота містить розробки п’єс-мініатюр про школу, які
представляють актуальні проблеми сучасної школи, учнів, вчителів,
батьків, освіти в цілому, які будуть цікавими не тільки педагогам-
організаторам, але й керівникам театральних гуртків, класним
керівникам, вчителям зарубіжної та української літератури,
презентуючи цікавий досвід для самореалізації та саморозвитку
учнів у позакласній виховній роботі.
Ченаш Олена Павлівна
«Шляхи духовної насиченості шкільної життєдіяльності здобувачів освіти в позаурочний час»