1. Всебічний розвиток здобувача освіти як особистості та найвищої цінності суспільства.
2. Оновлення змісту освіти, заснованого на формуванні компетентностей потрібних для успішної самореалізації конкурентноспроможної особистості.
3. Забезпечення якості освітньої діяльності в ліцеї та якості освіти.
4. Створення продуктивного сучасного освітнього середовища, яке забезпечить оптимальні умови, засоби і технології для навчання учнів, освітян, батьків не лише в приміщенні навчального закладу.
5. Модернізація ролі вчителя як коуча, фасилітатора, тьютора, модератора в індивідуальній освітній траєкторії дитини.
6. Дитиноцентризм, орієнтація на потреби учня.
7. Духовний розвиток особистості на засадах духовних цінностей українського народу, плекання української ідентичностї.
8. Здоровий спосіб життя як умова збереження , зміцнення та відновлення психічного та фізичного здоров’я всіх учасників освітнього процесу.