Освітня діяльність
Інструментарій оцінювання
Вербальні характеристики результатів навчання учнів під час формувального оцінюванняСХВАЛЕНО
рішенням засідання педагогічної ради
Хмельницького колегіуму
ім. В. Козубняка
Протокол № 6 від 10.01.2023 року
| Для учнів, які утруднювались із виконанням завдання, припускались помилок | Для учнів, які демонструють прогрес у навчанні | Для учнів, які мають значні успіхи |
|---|---|---|
| Не все вдалося, наступного разу буде краще | Ти робиш значні успіхи | Цікава думка! |
| Потренуйся виконувати таке завдання | Ти рухаєшся в правильному напрямку | Бездоганна робота! |
| Є над чим працювати, я тобі допоможу | З кожним разом все краще! | Талановито! |
| Спробуй самостійно знайти помилку | Вітаю, тепер ти це розумієш! | Це дуже цікавий спосіб! |
| Перевір це завдання | Вітаю, тобі підкорилося складне завдання! | Красиве рішення! |
| Треба повправлятися це | Ти швидко вчишся! | Краще не буває! |
| Виконай це завдання ще раз | Ми недарма попрацювали! | Я тобою пишаюсь! |
| Ти сьогодні багато працював... | Значно краще... | У тебе все вийшло |
| Треба ще раз повторити цю тему | Це завдання вдалося найкраще... | Бездоганна робота! |
| Не поспішай, відшукай помилку | Було важко, але ти впорався (лась)... | Можеш допомогти іншим |
| Сьогодні краще, ніж вчора... | У тебе все виходить. Продовжуй у тому ж дусі | Так тримати! |
| У тебе все вийде... Спробуй ще... Уважніше, будь ласка | В тебе є прогрес | Оригінальне рішення, Фантастично! |
| Старайся, ти можеш... Треба потренуватися ще | Цілком слушно | Неймовірно, приголомшливо! |