Хмельницький ліцей №16
імені Володимира Козубняка
Головна
Про ліцей
Історія школи
Адміністрація закладу
Кадровий склад
Правила прийому до закладу освіти
Територія обслуговування
Режим роботи закладу
Форми організації здобуття освіти
Умови доступності закладу для навчання осіб з ООП
Організація харчування
Публічна інформація
Статут
Ліцензія
Посилання на соціальні мережі
Посилання на Facebook
Структура та органи управління закладом освіти
Мова освітнього процесу
Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, що навчаються
Стретегія розвитку
Вибір та замовлення підручників
Мережа класів
Звіт про діяльність закладу освіти
Вакансії
Освітня діяльність
Освітня програма
Навчальні програми
Розклад уроків
Структура навчального року
Інструментарій оцінювання
Академічна доброчесність
Моніторинг якості освіти
Матеріально-технічне забезпечення
Інклюзивне навчання
Готуємось до ЗНО / НМТ
Науково-методична робота
Атестація педагогічних кадрів
Дослідницькі проєкти
Професійний розвиток педагогів
Виховний простір
Психологічна служба
Правила для учасників освітнього процесу
Гуртки
"Сокіл", "Джура"
Участь у проєктах
Поради батькам
Безпечне освітнє середовище
Безпека в школі
Безпека в Інтернеті
Соціальний захист
Протидія булінгу
Фінансово-економічний відділ
Кошторис та фінансовий звіт
Закупівлі
Закупівлі 2023
Контакти
Новини
Хмельницький
Ліцей № 16
імені Володимира Козубняка
Хмельницький
Ліцей № 16
імені Володимира Козубняка
Хмельницький
Ліцей № 16
імені Володимира Козубняка
0
Home
Виховний простір
Психологічна служба
Що таке стрес
Як надовго запам'ятати навчальний матеріал
Epson Stylus Office B42WD
успешное интернет продвижение сайтов
Виділяй, співвіднось і групуй матеріал – хто добре усвідомлює, той добре запам’ятовує і довго пам’ятає.
Якщо отримав завдання у вівторок, а відповідати потрібно в п’ятницю, не чекай четверга – вивчи одразу, а напередодні тільки повтори.
Завчай і повторюй невеличкі шматки ще доти, як матеріал почав забуватися.
Коли вчиш, записуй, малюй схеми, діаграми, таблиці - наочність краще запам’ятовується.
Якомога швидше, не чекаючи повного заучування, намагайся відтворити матеріал, закривши книгу.
Після математики – вчи історію, після фізики – літературу: пам’ять любить різноманітність.
Уява покращує пам'ять, або як запам'ятати найбільше:
Усе, що хочеш пам’ятати, - уявляй! (Не уявляю – не пам’ятаю)
Май на увазі: усе, що побачив, відчув, почув, - уже запам’яталось.
Легко пригадується тільки те, що уявив.
Не думай словами – думай образами.
Не завчай, а уявляй що – не будь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію.
Онлайн магазин ноутбуков и комплектующих
Губки, щетки, полотенца