Інформація про участь педагогічних працівників та учнів Хмельницького колегіуму імені Володимира Козубняка в освітніх програмах і проєктах, у т. ч. міжнародних
Досвід проєктної діяльності Троян Юлії Ростиславівни
Протягом 2019-2020 н.р. учні 6 - Д (Огонюк К., Осадчук Д., Петровська Є., Поліщук В., Разінкіна М., Сольський В., Щерба В) брали участь у двох міжнародних проєктах: "Grammunication" і "Pay It Forward" ("Заплати вперед"); учні 5 - Б (Вітер Д., Золота Л., Золота Ю, Карчевська Я., Михайлець С., Панькова Н., Піхур М., Цимбал М., Фамілярська І.) брали участь в проєктах "
З 01.04 по 12.05 вчитель Троян Ю.Р. проходила онлайн курс в рамках програми eTwinning "International projects for independent student learning and collaboration online" ("Міжнародні проекти для незалежного навчання та співпраці учнів онлайн"). Результатом стало створення проекту "We can still do it! E-learning in times of corona", метою якого було допомогти учням у навчанні під час карантину, навчити використовувати онлайн ресурси, покращити знання англійської мови, навички письма та говоріння. В проекті брали участь діти з Німеччини, Латвії, Туреччини, України. Кожної п'ятниці об 11.00 (за українським часом) учні та вчителі зустрічались у twinspace у чаті проекту та спілкувались, ділились новинами про те, як проходить навчання під час карантину, розповідали про свої родини, домашніх улюбленців, про захоплення, з'ясували, що у нас є багато спільного: учні, наприклад, грають в одну онлайн гру, захоплюються музикою, малюванням. Результатом роботи стало написання спільної казки про лихого професора Роджера, який винайшов коронавірус і як люди його перемогли. https://www.storyjumper.com/book/showframe/81884075/5e9e206d2ff3c#page/2
Учасники проекту з кожної країни писали окрему главу казки і малювали ілюстрації. Також, вчителі обмінялись корисними ресурсами у навчанні.
До цього повідомлення прикріплюю два документа з описом роботи в проектах "Grammunication", "Pay it forward".
Grammunication - The Simple Past: Birthdays and holidays
Короткий опис проєкту
Цей проєкт є продовженням минулорічного проекту “Grammunication - practising grammar in real-life contexts”. Англійська – мова міжнародного спілкування, тому у більшості шкіл Європи вивчається саме ця мова. У звичайних школах учні традиційно вивчають граматичний та лексичний матеріал з допомогою підручників, але наш проєкт спрямований на створення умов, наближених до реального життя під час вивчення англійської мови. Партнери вивчають певні теми разом: Past Simple Tense, “Holidays and Birthdays”. Учні спілкуються англійською мовою, з допомогою twinmail задають питання та розповідають про свої минулі літні канікули та Дні народження. Вчителі з Німеччини, Туреччини, Об’єднаного Королівства, Фінляндії та України створюють вправи, завдання для учнів, обмінюються навчальними методиками.
План проєкту
1. Хоча партнери вже знайомі один з одним з минулорічного проекту, учні 6 «Д» класу колегіуму вирішили розповісти про себе більш детально і зняли відео https://youtu.be/dqKnrRWZYB4 Учні з Фінляндії зробили відео про свою школу, а англійці розповідали про себе з допомогою https://padlet.com/markellasassis/abcd
2. Далі учнів об’єднали у 59 міжнародних команд, в кожній по 2-3 учня. Завданням кожного було написати повідомлення своєму партнеру та розпитати про минулі канікули та святкування Дня народження. Потрібно було обов’язково дати відповідь на запитання.
3. На основі отриманих відповідей партнери складали розповіді у вигляді коміксів, відео презентацій та ін. про канікули та Дні народження своїх друзів.
https://videos.mysimpleshow.com/hDEUtd0QO4
https://biteable.com/watch/friedas-holidays-and-birthday-2431060
https://biteable.com/watch/it-support-ad-copy-2433464
https://biteable.com/watch/baldness-explainer-copy-2433396
https://twinspace.etwinning.net/files/collabspace/9/29/629/90629/files/c7102ef13.pdf
https://twinspace.etwinning.net/90629/materials/files
https://biteable.com/watch/hennings-birthday-and-hobby-2443590
https://videos.mysimpleshow.com/iiVoidFlsZ
https://twinspace.etwinning.net/90629/pages/page/680044
Учні залишали відгуки на роботи своїх партнерів.
4. Для кожної країни-учасниці було створено сторінку, де партнери з інших країн мали можливість поставити питання про географічне положення, визначні місця, видатних людей країни. Учні відповідали на ці питання та на основі отриманих відповідей були створені презентації
https://twinspace.etwinning.net/files/collabspace/9/29/629/90629/files/c01159ab3.pdf
https://twinspace.etwinning.net/90629/pages/page/688645
5. Учасники проекту розповідали про позакласні заняття, гуртки у своїх школах з допомогою twinboard. Так, нам було цікаво дізнатись, що в німецьких школах гуртки ведуть не вчителі, а старшокласники. Таким чином, учнів мотивують, на власному досвіді демонструючи важливість того чи іншого заняття. Німці створили опитування, щоб з’ясувати, який гурток сподобався найкраще іноземним друзям.
https://twinspace.etwinning.net/90629/pages/page/742395
6. У twinspace було створено 4 сторінки (відповідно до країн-учасниць проекту), де учні писали вигадані історії про подорож до країн своїх партнерів. Прочитавши розповіді, учні виправляли помилки в текстах, коментували твори своїх партнерів.
https://twinspace.etwinning.net/90629/pages/page/788481
7. Під час карантину партнери продовжили участь в проекті, вчитель Крістіан Фішер написав відкритого листа всім учасникам, в якому поділився своєю проблемою: він тривалий час знаходиться вдома на карантині з двома дітьми, які дуже непосидючі і навіть сваряться час від часу. Крістіан попросив порадити, чим можна зайняти дітей. Учасники проекту з Німеччини та України відповіли на його лист. Вчитель з України Юлія Троян теж написала відкритий лист всім учасникам проекту, в якому поділилась своєю проблемою: перебуваючи на карантині, людина змінює привичний спосіб життя. В тому числі, зменшує рухову активність. Це, в свою чергу, впливає на настрій та загальний стан організму. Може призвести до зниження імунітету та загострення хронічних захворювань. Можна також набрати зайву вагу. Щоб тримати себе в формі, зберегти здоров’я та провести час самоізоляції не тільки без негативних наслідків для організму, а і корисно, учні-партнери дали корисні поради.
8. Учні з Німеччини та України ділились новинами про те, як триває карантин у Ганновері та Хмельницькому. Плануємо, що далі українці створять онлайн журнал про життя під час карантину у Німеччині, а німці створять журнал про Україну.
Посилання на TwinSpace проекту
https://twinspace.etwinning.net/90629/home
Посилання на спільний результат партнерів (Evaluation)
https://twinspace.etwinning.net/90629/pages/page/827246
Мета проєкту
Основною метою є формування навичок самостійного використання Past Simple tense у мовленні учнів, правильно і логічно будувати запитання, розширити та збагатити словниковий запас з теми “Holidays. Birthdays”, писати повідомлення. Учні навчилися демонструвати результати своєї роботи, розвивали дивергентне мислення під час написання розповідей та створення презентацій про Дні народження своїх партнерів. Виховна мета проекту: виховання самостійності учнів, відповідальності, пунктуальності, комунікабельності, адже потрібно було вчасно відповідати на запитання партнерів, щоб на основі отриманих відповідей створити презентації. Учні вчились проявляти зацікавленість у досягненні мети.
Крім того, метою проекту було дізнатися більше про традиції, історію та географію країн Європи.
Робота над проєктом
Перший етап роботи над проектом – організаційний. З допомогою онлайн календаря https://www.teamup.com/ вчителі з’ясували дати початку та закінчення навчального року, канікул у наших школах для того, щоб мати змогу планувати спільну роботу. Співзасновник проекту, Крістіан Фішер, створив групу для вчителів проекту у WhatsApp, де ми спілкувались майже щодня, іноді навіть телефонуючи один одному. Було прийняте спільне рішення присвятити проект вдосконаленню навичок вживання Past Simple у мовленні, оскільки саме цей граматичний матеріал вивчається за програмою учнями 6 класу з України та їхніми однолітками з Німеччини, Фінляндії, Туреччини і Об’єднаного Королівства. Наступним етапом роботи став поділ учнів на міжнародні групи, в яких діти спілкувались, переписувались, створювали презентації, розповіді та залишали відгуки на роботу партнерів. 15.11.2019 було проведено онлайн конференцію Україна – Німеччина, під час якої учні змогли познайомитись ближче, дізнатись про визначні місця і традиції країн-партнерів. https://www.youtube.com/watch?v=sLvkIGIwNFU&t= У twinspace у розділі PAGES, Clubs in Germany, Clubs in England, Clubs in Ukraine учні розмістили опис гуртків у своїх школах та мали змогу проголосувати за найкращий гурток у німецькій школі https://twinspace.etwinning.net/90629/pages/page/742395 Достатньо уваги приділялося інтернет безпеці. Крістіан Фішер зробив навчальне відео, під час перегляду учні відповідали на запитання про авторські права, обов’язки та права інтернет користувачів. Ми обговорили питання безпеки онлайн та намалювали плакат, який розмістили у твінспейс.
Під час карантину була проведена онлайн зустріч Німеччина – Україна https://youtu.be/_u8n6jatQe4
На даний момент проект знаходиться на стадії завершення: учні залишають відгуки про проект, пишуть побажання на майбутнє https://twinspace.etwinning.net/90629/pages/page/827246
Результати проєкту
Результатом роботи стало створення спільних презентацій, розповідей. Учні зрозуміли, що англійську мову потрібно вивчати не лише для того, щоб отримати оцінку, але й для реального спілкування. Адже діти з різних країн листувалися англійською мовою, виявили, що мають багато спільних інтересів. Так, наприклад, учень 6 класу Антон Чумаченко дізнався, що його партнер Хеннінг захоплюється тією ж комп’ютерною грою, що і він. Хлопці обговорили стратегію, героїв гри. Вчителям вдалося підвищити мотивацію до вивчення мов, інтерес до культури і традицій інших країн.
Pay it Forward
Короткий опис проєкту
Ви дивилися фільм "Pay it forward"? (Заплати вперед)В основі сюжету - історія хлопчика, який робить добрі справи для трьох людей і просить, щоб кожен з них віддячив йому, зробивши добрі справи іншим людям. Кожний з трьох повинен зробити по три добрих вчинка. Принцип "якщо ви допоможете мені, я допоможу вам" не єдиний. Існує інший: "я допоможу вам, а ви - ще комусь". Учасники проекту "Pay it forward" займаються тим самим, що й головний герой однойменного фільму - допомагають іншим людям і просять по можливості допомогти тим, хто цього потребує. Діти проводять благодійні ярмарки, саджають дерева, здійснюють бажання дітей з багатодітних сімей та сиріт.
План проєкту
1. Знайомство (вересень): учні розміщають у твінспейс презентації та відео про свої школу, країну.
2. Створюємо карту учасників проекту (вересень) https://drive.google.com/open?id=1rhpTRIBlaJCZajLyS2_0I-VDUMqhs7Gv&usp=sharing
3. Створюємо логотип проекту (жовтень): https://padlet.com/fpopescu/k69ynso5bn58
4. Вчимо спільну пісню про добрі вчинки (жовтень – листопад):
всі пісні https://padlet.com/fpopescu/mvyurxy2i22g
пісня у виконанні учнів Хмельницького колегіуму https://youtu.be/nFpEY3GlBuk
спільна пісня https://youtu.be/nzqxbh-XwRE
5. Ланцюжок добра https://padlet.com/fpopescu/kqie93ifotx5
https://padlet.com/fpopescu/kqie93ifotx5
6. Створення спільної казки https://docs.google.com/presentation/d/1sfkJLeNa8B0SNtQ6i76A0C7y_U5DDKFL10P6v3oomWY/edit?usp=sharing
7. Різдвяний календар доброти (грудень) https://padlet.com/gw10blackjoanna/7ugenedoi1fc
8. Словник добрих слів (лютий – травень) http://linoit.com/users/yuliatroyan/canvases/Dictionary%20of%20kind%20words
9. Добрі вчинки під час COVID – 19 (травень): https://twinspace.etwinning.net/89729/pages/page/919601
Мета проєкту
Метою проекту є зробити наш світ краще, створити глобальній простір Добра, надихаючи людей на звершення добрих справ по відношенню до самих себе, до інших людей та до природи. Проект згуртовує школярів навколо добрих справ і вони самі ці справи реалізовують і несуть за них власну відповідальність, Мета проекту – виховання потреби у творенні добра, допомога соціально незахищеним, наповнення дозвілля змістовною та корисною діяльністю, формування соціальної компетентності і ціннісного ставлення до життя та здоров’я, родини, рідного міста чи села.
Мета проекту:
● надати допомогу дітям, які не мають батьків, та дітям із особливими потребами
● взяти участь у благодійному ярмарку та зібрати кошти
● написати спільну казку про добро
● створити словник добрих слів
● створити календар доброти
● роз’яснити важливість цієї проблеми батькам, учителям, мешканцям міста;
● для поширення інформації про проект:
- поширити інформацію у соціальних мережах;
- провести презентаційну кампанію проекту.
Робота над проєктом
Перший етап роботи – створення інтерактивної карти учасників проекту, створення сторінки Our Schools”, де партнери розмістили інформацію (відео, посилання на сайти шкіл, презентації, padlets). На другому етапі роботи учні створювали логотипи проекту і публікували їх у padlet. На третьому етапі учні-учасники проекту вчили пісню “Send it on” і знімали відео своїх пісень. Робота учнів була розміщена у twinspace, партнери змогли побачити пісню у виконанні учнів з різних країн. Четвертий етап – створення ланцюжка добра “The Chain of Kindness” у padlet, де учасники проекту публікували свої добрі вчинки: проведення благодійних ярмарків, допомога дітям-сиротам, екологічні акції (учні саджали дерева, підгодовували тварин, будували годівнички для пташок), підтримка лікарів під час пандемії (учні малювали листівки з сердечками на підтримку лікарів). На п’ятому етапі, партнери працювали над написанням спільної казки “How Kindness Changed the World”, кожна країна-учасниця створювала свою частину казки, учні Хмельницького колегіуму написали 3 частину. Перед різдвяними та новорічними канікулами, учасники проекту створювали календар добра, де публікували свої календарі добрих справ на грудень місяць. У травні 2020 (шостий етап роботи) був створений спільний інтерактивний словник добрих слів у linoit, де учасники з України, Туреччини розмістили переклад добрих слів (наразі учні з інших країн працюють над створенням свого відеоперекладу). На сьомому етапі було створено сторінку Kind Actions at the Time of COVID-19 https://twinspace.etwinning.net/89729/pages/page/919601 , де учні публікували добрі справи, здійснені під час пандемії. Учні з Хмельницького колегіуму зняли відео ролик про правила безпеки під час карантину https://youtu.be/bSp9aPZ5mMU , а також намалювали малюнки на підтримку лікарів.
Була створена група учасників проекту у фейсбук https://www.facebook.com/groups/454859901875791/ а також, для зручного спілкування було створено групу у Whatsapp https://chat.whatsapp.com/H5FHxWbZalM8FYbbh5hQOr
Результати проєкту
Результатом роботи стало створення спільної казки, інтерактивного словника добрих слів. учасники вивчили спільну пісню, спілкувались у twinmail, обмінялись вітальними листівками на Різдво, а також створили спільний ланцюжок добра, де публікували добрі справи.