Контрольний список для обговорень. Старші класи
Контрольний список використовується вчителями для оцінювання навичок ведення дискусій учнями старших класів (в процесі виконання спільного завдання чи роботи над проектом)
|
Дати спостере ження |
Коментарі |
Постійно/ Іноді/ Рідко |
Учень привносить в дискусію достатньо власного досвіду та власних ідей |
|
|
|
Учень обговорює з ентузіазмом без монополізації дискусії |
|
|
|
Учню подобається обговорювати |
|
|
|
Учень спонукає однокласників до обговорення |
|
|
|
Учень використовує вдалу аргументацію для відповіді на протилежні ідеї |
|
|
|
Учень вдумливо працює з коментарями та зауваженнями інших |
|
|
|
Учень шукає точки/області згоди з протилежними точками зору |
|
|
|
Учень вдало використовує гумор при відповіді на протилежні думки |
|
|
|
Учень демонструє залучення до обговорення через відповідну мову тіла |
|
|
|
Учень використовує надійну інформацію для підтримки своїх доказів |
|
|
|
Учень ставиться до критики своїх думок з повагою |
|
|
|
Учень змінює свою думку за необхідності |
|
|
|
Учень підсумовує і перефразує коментарі інших |
|
|
|
Учень виконує правила для дискусій, встановлені в класі |
|
|
|
Учень розмірковує над коментарями однокласників |
|
|
|