Освітня діяльність
Інструментарій оцінювання
Вербальні характеристики результатів навчання учнів під час формувального оцінюванняКонтрольний список для обговорень. Старші класи
Контрольний список використовується вчителями для оцінювання навичок ведення дискусій учнями старших класів (в процесі виконання спільного завдання чи роботи над проектом)
|
|
Дати спостере ження |
Коментарі |
Постійно/ Іноді/ Рідко |
|
Учень привносить в дискусію достатньо власного досвіду та власних ідей |
|
|
|
|
Учень обговорює з ентузіазмом без монополізації дискусії |
|
|
|
|
Учню подобається обговорювати |
|
|
|
|
Учень спонукає однокласників до обговорення |
|
|
|
|
Учень використовує вдалу аргументацію для відповіді на протилежні ідеї |
|
|
|
|
Учень вдумливо працює з коментарями та зауваженнями інших |
|
|
|
|
Учень шукає точки/області згоди з протилежними точками зору |
|
|
|
|
Учень вдало використовує гумор при відповіді на протилежні думки |
|
|
|
|
Учень демонструє залучення до обговорення через відповідну мову тіла |
|
|
|
|
Учень використовує надійну інформацію для підтримки своїх доказів |
|
|
|
|
Учень ставиться до критики своїх думок з повагою |
|
|
|
|
Учень змінює свою думку за необхідності |
|
|
|
|
Учень підсумовує і перефразує коментарі інших |
|
|
|
|
Учень виконує правила для дискусій, встановлені в класі |
|
|
|
|
Учень розмірковує над коментарями однокласників |
|
|
|