Ліцей №16
імені Володимира Козубняка
  • Головна
  • Про ліцей
    • Історія школи
    • Адміністрація закладу
    • Кадровий склад
    • Правила прийому до закладу освіти
    • Територія обслуговування
    • Режим роботи закладу
    • Форми організації здобуття освіти
    • Умови доступності закладу для навчання осіб з ООП
    • Організація харчування
  • Публічна інформація
    • Статут
    • Ліцензія
    • Посилання на соціальні мережі
      • Посилання на Facebook
    • Структура та органи управління закладом освіти
    • Мова освітнього процесу
    • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, що навчаються
    • Розмір плати за навчання
    • Перелік додаткових освітніх послуг
    • Стратегія розвитку
    • Вибір та замовлення підручників
    • Мережа класів
    • Звіт про діяльність закладу освіти
    • Вакансії
  • Освітня діяльність
    • Освітня програма
      • Навчальні програми
    • Розклад уроків
    • Структура навчального року
    • Інструментарій оцінювання
    • Академічна доброчесність
    • Моніторинг якості освіти
    • Матеріально-технічне забезпечення
    • Інклюзивне навчання
    • Готуємось до ЗНО / НМТ
  • Науково-методична робота
    • Атестація педагогічних кадрів
    • Дослідницькі проєкти
    • Професійний розвиток педагогів
  • Виховний простір
    • Психологічна служба
    • Правила для учасників освітнього процесу
    • Гуртки
    • "Сокіл", "Джура"
    • Участь у проєктах
    • Поради батькам
    • Новини
  • Безпечне освітнє середовище
    • Безпека в школі
    • Безпека в Інтернеті
    • Соціальний захист
    • Протидія булінгу
  • Фінансово-економічний відділ
    • Кошторис та фінансовий звіт
    • Закупівлі
      • Закупівлі 2023
      • Закупівлі 2025
  • Контакти
  • Новини
Home Освітня діяльність Інструментарій оцінювання Вербальні характеристики результатів навчання учнів під час формувального оцінювання

Техніки формувального оцінювання

Epson Stylus Office B42WD


успешное интернет продвижение сайтов

 Завантажити цей документ у форматі Word

Завантажити цей документ у форматі pdf

Техніка

Процедура використання техніки

 

Індекс-картки для узагальнення або запитань

Учитель періодично роздає учням картки із завданнями, зображеними з обох боків (почергово перевертаючи певним боком):

1: Назвіть основні ідеї вивченого матеріалу, узагальніть їх.

2: Визначте, що з вивченого ви недостатньо зрозуміли. Сформулюйте свої запитання

 

 

 

 

 

Сигнали рукою

Учитель просить учнів показувати сигнали, що позначають розуміння або нерозуміння матеріалу (у ході пояснення понять, принципів, процесу тощо). Попередньо потрібно домовитися з учнями про використання таких сигналів:

–   Я розумію ____________ і можу пояснити (великий палець руки спрямовано вгору).

–   Я все ще не розумію _____________ (великий палець руки спрямовано в сторону).

–   Я не зовсім упевнений у _______________ (помахати рукою).

Після ознайомлення із сигналами учитель опитує учнів кожної групи: Що саме Ви не зрозуміли? У чому відчуваєте невпевненість? Що ви зрозуміли й можете пояснити?

За результатами отриманих відповідей учитель приймає рішення про повторне вивчення, закріплення теми або продовження вивчення тем за програмою

 

Світлофор

У кожного учня є картки трьох кольорів світлофора. Учитель просить учнів показувати карткою відповідного кольору розуміння (зелений), неповне розуміння (жовтий), нерозуміння (червоний) матеріалу. Після сигналу учитель з’ясовує: що зрозуміли? Що не зрозуміли?

 

 

Однохвилинне есе

Техніка, яка використовується з метою представлення учнями зворотного зв’язку про вивчене з теми.

Для написання есе вчитель може поставити такі запитання: Що найголовніше ти дізнався сьогодні?

Які питання залишилися для тебе незрозумілими?

 

 

Вимірювання температури

Метод використовують для виявлення того, наскільки учні правильно виконують завдання. Для цього діяльність учнів призупиняється запитанням: «Що ми робимо?». Відповідь на поставлене запитання – демонстрація розуміння завдання або процесу його виконання.

У разі роботи в парах або групах учитель просить пару або групу продемонструвати процес виконання завдання. Інші спостерігають

 

Мовні зразки (підказки)

Учитель періодично дає учням мовні зразки (вислови, підказки), які допомагають будувати відповідь. Наприклад: Основною ідеєю (принципом, процесом) є _______________, тому що _____________

 

 

 

Трихвилинна пауза

Учитель надає учням трихвилинну паузу, яка дає можливість учням обдумувати поняття, ідеї уроку, пов’язати з попереднім матеріалом, знаннями, досвідом, а також визначитися із незрозумілими моментами.

Я змінив/змінила своє ставлення до…. Я дізнався/дізналася більше про….

Я здивувався/здивувалася тому, що … Я відчув/відчула…

Я ставився/ставилася до …

Дві зірки й побажання

(взаємооцінювання)

Застосовується для оцінювання творчих робіт учнів, творів, есе. Учитель пропонує перевірити роботу однокласника. Коли учні коментують роботи один одного, вони не виставляють оцінки, а вказують на два позитивні моменти – «дві зірки» – і на один момент, який потребує доопрацювання

– «побажання»

 

Техніка «Тижневий звіт»

У кінці навчального тижня кожному учневі пропонується дати відповіді на запитання «Чому я навчився за тиждень?», «Що для мене залишилося нез’ясованим?», «Які запитання я б поставив учням, якби був учителем?» тощо

 

Із статті Кабан Л.В. «Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів у новій українській школі» ( старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти та менеджменту Комунального вищого навчального закладу Київської обласноїради «Академіянеперервної освіти»)

Онлайн магазин ноутбуков и комплектующих
Губки, щетки, полотенца

Контактна інформація

Адреса: м. Хмельницький, вул. Грушевського, 72.

Телефон: (0382)79-57-16 – приймальня;

(0382)79-51-56 – бухгалтерія.

Електронна пошта:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

–
Designed By
Powered By