Ліцей №16
імені Володимира Козубняка
  • Головна
  • Про ліцей
    • Історія школи
    • Адміністрація закладу
    • Кадровий склад
    • Правила прийому до закладу освіти
    • Територія обслуговування
    • Режим роботи закладу
    • Форми організації здобуття освіти
    • Умови доступності закладу для навчання осіб з ООП
    • Організація харчування
  • Публічна інформація
    • Статут
    • Ліцензія
    • Посилання на соціальні мережі
      • Посилання на Facebook
    • Структура та органи управління закладом освіти
    • Мова освітнього процесу
    • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, що навчаються
    • Розмір плати за навчання
    • Перелік додаткових освітніх послуг
    • Стратегія розвитку
    • Вибір та замовлення підручників
    • Мережа класів
    • Звіт про діяльність закладу освіти
    • Вакансії
  • Освітня діяльність
    • Освітня програма
      • Навчальні програми
    • Розклад уроків
    • Структура навчального року
    • Інструментарій оцінювання
    • Академічна доброчесність
    • Моніторинг якості освіти
    • Матеріально-технічне забезпечення
    • Інклюзивне навчання
    • Готуємось до ЗНО / НМТ
  • Науково-методична робота
    • Атестація педагогічних кадрів
    • Дослідницькі проєкти
    • Професійний розвиток педагогів
  • Виховний простір
    • Психологічна служба
    • Правила для учасників освітнього процесу
    • Гуртки
    • "Сокіл", "Джура"
    • Участь у проєктах
    • Поради батькам
    • Новини
  • Безпечне освітнє середовище
    • Безпека в школі
    • Безпека в Інтернеті
    • Соціальний захист
    • Протидія булінгу
  • Фінансово-економічний відділ
    • Кошторис та фінансовий звіт
    • Закупівлі
      • Закупівлі 2023
      • Закупівлі 2025
  • Контакти
  • Новини
Home Освітня діяльність Інструментарій оцінювання Вербальні характеристики результатів навчання учнів під час формувального оцінювання

Формувальне оцінювання

Epson Stylus Office B42WD


успешное интернет продвижение сайтов

Завантажити цей документ у форматі Word

Завантажити цей документ у форматі pdf

Формувальне оцінювання

Формувальне оцінювання відстежує особистісний розвиток дитини та хід опанування нею навчального досвіду як основи компетентності

Формувальне оцінювання – це інтерактивне оцінювання прогресу учнів, що дає змогу вчителеві відповідно адаптувати освітній процес та відстежувати особистісний розвиток дітей.

Таке оцінювання дозволяє:

  • вибудовувати індивідуальну траєкторію розвитку учнів;
  • оцінити або визначити досягнення дітей на кожному з етапів освітнього процесу;
  • вчасно виявляти проблеми й запобігати їх нашаруванню;
  • мотивувати учнів до прагнення здобути максимально можливі результати;
  • виховувати ціннісні якості особистості , бажання навчатися, відсутність побоювання помилитися, переконання у своїх можливостях і здібностях.

Формувальне оцінювання – допомога учню у навчанні, інструмент побудови індивідуальної траєкторії навчання

Завдання:

  1. Сприяти виникненню навчальної мотивації та впевненості учня у власних силах.
  2. Підвищувати навчальну самостійність.
  3. Надавати орієнтири, корисні поради на певних етапах навчання.
  4. Сигналізувати про складнощі.
  5. Забезпечувати діалог «учитель-учень», постійний зворотній зв'язок.
  6. Здійснювати діагностування особистісного розвитку та навчальних досягнень учнів.
  7. Формувати стратегію успішного навчання.

Традиційне оцінювання

Формувальне оцінювання

Оцінювання знань з предмета

Оцінювання наявного рівня сформованості компетентності, результатів діяльності.

Оцінювання кінцевого результату

Оцінювання самостійності, співробітництва, процесу навчання

Оцінювання вчителем

Оцінювання учнями, самооцінювання

Отримання звіту про результати навчання учнів, їх ранжування

Отримання більш повної картини навчання учня, зокрема його поступу у досягнені цілей

 

“Формувальне оцінювання має на меті: підтримати навчальний поступ учнів; формувати в дитини впевненість у собі, наголошуючи на її сильних сторонах, а не на помилках, діагностувати досягнення на кожному з етапів навчання; вчасно виявляти проблеми й запобігати їх нашаруванню; підтримувати бажання навчатися та прагнути максимально можливих результатів; запобігати побоюванням помилитися” . Тому важливо не порівнювати дітей між собою, а порівнювати те, як дитина працювала раніше, і як – протягом періоду, що оцінюється. (Тобто наскільки дитина виросла над собою ж.)

 

Нормативні документи:

  1. Наказ МОН від 20 серпня 2018 року № 924«Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі».
  2. Наказ МОН від 29.08.2019 № 1154«Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання учнів другого класу».

Переваги формувального оцінювання

 

Для вчителя

Для учня

  • Чітко сформулювати освітній результат, який потрібно отримати та оцінити в кожному конкретному випадку, та організувати відповідно до цього свою роботу.
  • Зробити учня суб’єктом освітньої та оцінювальної діяльності.
  • за результатами формувального оцінювання вчитель може підкорегувати навчальний процес, свою роботу, а також вибудувати індивідуальну освітню траєкторію учня.
    • Вчитися на помилках .
    • Зрозуміти, що є важливим, а що другорядним.
    • Зрозуміти, що в них виходить – є успіхи.
    • Визначити, чого вони не знають.
    • Визначити, чого вони не вміють робити.
 

Компоненти формувального оцінювання

  1. Цілепокладання.
  2. Розробка критеріїв.
  3. Зворотний зв'язок.
  4. Само-, взаємооцінювання.

Здійснення формувального оцінювання

  1. Педагогічне спостереження вчителя за навчальною та іншими видами діяльності учнів.
  2. Аналіз учнівських портфоліо , попередніх навчальних досягнень учнів.
  3. Аналіз діагностичних робіт учнів .
  4. Самооцінювання та взаємооцінювання результатів діяльності учнів.
  5. Оцінювання особистісного розвитку та соціалізації учнів їхніми батьками.
  6. Застосування прийомів отримання зворотнього зв’язку щодо сприйняття та розуміння учнями навчального матеріалу («Світлофор», «Мікрофон», «Вихідний квиток»…)

Рекомендовано:

3. Дистанційний курс «Цифрові інструменти формувального оцінювання» http://teach>hub.com/evaluation-1/ Автор курсу Скрипка Ганна Володимирівна Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 

Онлайн магазин ноутбуков и комплектующих
Губки, щетки, полотенца

Контактна інформація

Адреса: м. Хмельницький, вул. Грушевського, 72.

Телефон: (0382)79-57-16 – приймальня;

(0382)79-51-56 – бухгалтерія.

Електронна пошта:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

–
Designed By
Powered By